Wednesday, 12 April 2017

GUAN ENG GEMPAK SPR...SEMALAM SPR GEMPAK BALIK GUAN ENG !

minggu lepas guan eng kata nak heret SPR ke mahkamah.

dalam propa guan eng ..GUA ADA PENDEDAHAN MENGEJUTKAN.

tajuk guan eng memang gempak. macam biasa portal belah sana kasi up ini cerita jadi tajuk besar.

wah apa pendedahan guan eng ni ?
orang penang tak boleh mengundi ke ?
orang melayu je ke boleh mengundi ?

tajuk gempak perlu untuk menarik perhatian. 

tapi sayangnya lepas guan eng kata tajuk gempak GUA ADA PENDEDAHAN MENGEJUTKAN.. guan kata  errrr nanti gua dedahkan.

aiseyman.. takpe ahli politik perlu sensasikan isu. apatahlagi guan eng yang nampaknya penasaran menghitung hari kalau PRU 14 dap menang lagi di penang... boleh kah dia jadi ketua menteri ?

ini pasal dap penang dah konsensuskan pendirian ketua menteri mestilah berjawatan penting dalam hirarki kepimpinan dap penang..

maka propa guan eng nak selamatkan penang nampak macam hero lah .. paham paham.. :)

guan eng gempak SPR.
hari ini SPR gempak balik guan eng.

pengerusi SPR dato seri hashim mohd hashim bagitau kepada guan eng persilakan jumpa dan heret SPR ke mahkamah.

kata pengerusi SPR..

Pengerusinya, Datuk Seri Mohd Hashim Abdullah berkata, SPR tidak akan menghalang sebaliknya melihat perkara itu jalan penyelesaian terbaik.
“Kita tidak boleh halang, ini bukan kali pertama, penjelasan akan diberi di mahkamah dan kita serah kepada mahkamah untuk buat keputusan,” katanya selepas merasmikan Program #Jom Kita Daftar Undi – Singgah Mesra SPR di Kampung Ruat hari ini.

kata SPR, memang itulah jalan terbaik untuk sebarang protes pilihanraya dilakukan protesnya iaitu mahkamah...

cuma nak bagitau guan eng..

sejak tahun lepas SPR dah menang banyak kes dalam mahkamah.

kes sarawak SPR menang.
kes haris fadilah SPR menang.
kes nurul izah SPR menang.
kes maria chin SPR menang.
kes 7 pengundi tarik balik tuduhan SPR menang.
kes zairil pun kantoi.

jadi kalau kalah jangan kata mahkamah tak adil. jangan fitnah kata SPR takut untuk lawan dalam mahkamah.


No comments:

Post a Comment

KOMEN JANGAN HINA AGAMA DAN PERKARA SENSITIF. AKU TAK TANGGUNGJAWAP KALAU KORANG KENA.